Glömt lösenord eller medlemsnummer?

Användarnamn Lösen

Roys kommande värvningar

Member10009, 2010-07-29 16:36

Läste på liverpoolfc.tv att Roy vill värva Marek Hamsik från Napoli. Vore ju sommarens bästa nyhet! Han skulle jag gärna se i den röda tröjan :)

kewzu, 2010-07-30 10:55

Även om han är ung och en sjukt bra spelare så är verkligen det vi behöver? en offensiva mitt till.

Member10009, 2010-07-30 12:31

Hellre Hamsik än Petrov eller alla andra sopor det har ryktats om. Vi har Lucas som defensiv mittfältare, säg vad ni vill om honom men han är fan så mycket bättre nu än vad han var för ett åt sedan. Dessutom har han fått alldeles för mycket kritik. Han kommer bli nya Xabi

FlodmanLFC, 2010-07-30 13:16

håller med om att lucas är en bra defensiv mittfältare men har vi någon till som kan vara backup där?

offensiva mittfältare däremot har vi massor av!

cole gerrard (kommer nog få spela lite längre bak denna säsong) aquilani pachecho + massor av ungdommar
även kuyt, jovanovic och maxi kan spella i denna roll

bättre att satsa på en backup eller första alternativ i den defensiva rollen typ banega, de jong eller petrov m.f

och vänsterback + backup behövs

Member10009, 2010-07-30 19:41

Aiden McGeady från Celtic. Det vore en bra värvning. Han är till salu nu tror jag... 

kewzu, 2010-07-31 17:49

Aston villa var sugen på Aiden, antar att det är för att ersätta milner när han blir såld till shitty

Oscarswe, 2010-07-31 17:52

Bastos skulle vara en så kallad drömvärvning !
Walk on.

kewzu, 2010-07-31 18:22

tycker han är för offensiv med tanke på hur glen spelar så ser jag faktiskt hellre en mera defensivt lagd ytterback på vänsterkanten.

JonasBarnes, 2010-07-31 18:27

Läste precis på Aftonbladet att Rafael Marquez kontrakt bryts med Barcelona så att han blir en Free Agent. e honom en bra lön så att killen kan lira i den röda tröjan. Har alltid gillat honom. Dessa killar är mina dröm värvningar.

1. Marcell Jansen
2. Royston Drenthe
3. Lukas Podolski

Med dessa herrar så skulle Liverpool se ut så här. Kanske kan komma flera personer in i truppen.

MV= Pepe Reina och en ny målvakt. Kanske Paul Robinson eller en annan engelsk målvakt. Hörde någon nämna Wayne Hennesey eller nåt.

HB= Glen Johnson och Martin Kelly
VB= Marcell Jansen och Royston Drenthe
MB= Jamie Carragher Daniel Agger Martin Skrtel Danny Wilson Rafael Marquez

HM= Dirk Kuyt Joe Cole
VM= Aiden McGeady. Vänsterbackarna kan även spela på kanten
CM= Steven Gerrard Jay Spearing ( Kan blomma ut denna säsong) Lucas Leiva.
ANF= Milan Jovanovic Fernando Torres

Fattas lite spelare på denna lista.
1= Javier Mascherano=30 Miljoner
2.Maxi Rodriquez=10 miljoner

In
1. Scott Brown MF ( Celtic)
2. Christian Poulsen DM ( Juventus)
3. Lukas Podolski F ( Köln)

Hoppas att detta kan hända inom snar framtid. Skulle sitta fint.
Andra spelare som redan finns i Liverpool som inte nämns så skall dom antigen säljas eller lånas ut.
Ryan Babel är lite speciell anser jag. Killen är duktig men behöver mer tid på gräset. Lånas ut till Ajax hoppas jag på.

YNWA

JonasBarnes, 2010-07-31 20:12

Förlåt

Men jag glömde Alberto Aquilani på mittfältet. Killen skall stanna kvar i truppen. Skall kanske bli ordinarie denna säsong.

lfc_branch_tee.jpg

Fotbollsresor hos Eurotravelsports

Facebook

Twitter

O´Learys